31 December 2011

31/12/2011------>end of 2011...sukeduke:)

Sedar tak sedar tahun 2011 bakal melabuhkan tirainya tepat jam 12 tengah malam nanti.. alhamdulillah pada yang ESA aku mampu lagi bernafas dan meneruskan perjuangan dalam kehidupan ini.. Banyak memori yang tercipta sepanjang tahun 2011.. suka duka dalam melayari kehidupan yang penuh dengan onak dan duri.. dugaan datang silih berganti kerana DIA telah mengatur yang terbaik untuk aku dan juga semua hambanya.. terima kasih ya allah.. dah berapa ari ni RIndu itu datang secara tiba-tiba dalam hati ini.. susah untuk ditafsirkan kenapa dan mengapa ianya perlu hadir..mungkin kerana aku melyani emosiku ini terlalu jauh..entahla.. namun aku buangkan jauh-jauh rasa rindU itu agar ia tidak bertaut kembali.. cukuplah untuk kali ini saja bayangan nya datang dalam kotak fikiranku.. Aku tetap setia dengn cintaku..insyaallah.. aku harap lembaran baru untuk 2012 nanti bakal mebutkan hidupku terus bahagia bersama insan-insan yang amat aku sayangi.. biarlah segala kepahitan yang pernah aku rasai aku tinggalkan jauh bersama-sama labunhya tirai tahun 2011 nanti... insyallah..

No comments:

Post a Comment