15 December 2011

RiNTihaN Hati iNi...

Dah lama x menulis coretan hati di dalam belog ku ini...mungkin kekangan masa membuatkan aku tidak sempat untuk berkongsi ape yg ku lalui dalam perjuangan meniti kehidupan..dah bpe ari dugaan datang silih berganti..memang aku akui sbg insan yg hidup di muka bumi ni kte xkan boleh lari dari masalh..sepanjang 2 ari aq merenung kembali sejauhnya ape yg aku ade dlm hidup ini..dan aku temui jawapan itu bahawa aku mungkin bukan anak yg baik tok ibu dan ayhku,sahabat yang baik untuk teman2 ku, kekasih yg baik tok cinta hatiku dan yang paling penting aku bukan lah sebaik insan di sisi penciptaku..namun aku memohon kepadanya dengan linangan air mata agar dye brikan aku ketenagan yg begitu dalam jauh di lubuk hatiku ini untuk aku terus tabah dan terus kuat menghadapi segala ujian hidup ini...sEgalany kiNi aku serahkan padanya kerana dia yng telah mengatur sumenye yang terbaik untukku... buat cinta hatiku memang skrg ni kte byk kali gado n slh fhm..mungkin allah nak uji hati kiter..saya memg bukan terbaik tok awak tapi sayya cuba tok jadi yang terbaik sbb sy ikhlas sygkan awk.. dan untuk kwn2 aq yg terasa dgn sikap aq aq harap korg maafkan aq sbb aq pon x smepurna n byk kelemahan...cuma kdg2 aq terpk knp bila  aq sush xde pon shbt2 yng ade di sisi aku sekarang nie...apepon past is past..~~aku pon x de simpan pape ngn korg...aq doakan jek korg hepi slalu k..

No comments:

Post a Comment