18 October 2011

sejenaK aku terMeNUNG...

Entah kenapa malam ni membuatkan aku ingin membuka diari lama ku..diari yg telah pun aku tinggalkan hmpir 3 tahun..terlalu banyak coretan hati yang aku ungkapkan di situ..dan dengan itu aku termenung sejenak mengingati kekecewaan yg pernah aku rasakan suatu ketika dahulu..DIA insan yg begitu memberi ku bnyak harapan dan akhirnya dia tinggalkan aku begitu shaja..terlalu perit dan pedih tok aku hadapi ketika itu..namun hati kecil berkara berSABARLAH wahai hati..allah pasti akan membalasnya...lantas aku mebawa diri jauh dari penglihatannya  dan aku tidak mahu lagi untuk terus memgingati insan yg pernah mengecewakan hati aku yg begitu suci mencintai & menyayanginya...tapi aku lantas silap dengan percaturannya..allah menemukan kami kembali..namun hatiku sudah diisi dengan cinta orang lain..dia mencari aku dan dia katakan yang dia sudah banyak berubah xmacam dulu n so on..namun semakin dia mendekati aq untuk kami BERkawan sekalipun hati ini sudah terlalu tawar untuk nya..dia pernah menyatakan kepadaku yg allah akan bayar cash dengan apa yang kita lakukan trhadap org sekeliling kita..namun aku tidak berkata apa2 dan hanya mengiyakannya..namun jauh di sudut hati ini berkata ko dah dapat balasannya sekarang dan bersabarlah... dulu aku pernah mencipta kata2 puitis untuknnya yang berbunyi "SAYA SENTIASA BERLARI UNTUK MENGEJAR AWAK TP AWAK TIDAK PERNAH BERLARI UNTUK MENDAPATKAN SAYA".. nice statement to her...cukuplah dengan segalanya...saya bahagia sebab dapat kenal sape awak tapi untuk terus berkawan dengan awak hati saya dah terlalu tawar untuk semua itu...ramai lagi pompuan yang menanti awak kat lua sana...semoga terus berjaya dalam hidup awak dan satu jek saya nak awk taw saya tak pernah menghukum diri saya kerana tidak memiliki cinta awak namun apa yang membuatkan saya terhukum adalh belum ada seorang lelaki pon yang benar2 menghargai cinta saya..cinta saya xpernah buta namun apa yang membuatkan cinta itu digelar buta adalah kerana mereka yang BUTA hatinya dalam meNILAI cinta saya AWAK....(akhirnya terluah juga kata2 ini tok AWAK...)....saya dah cukup bahagia sekarang dengan insan yg benar2 menghargai cinta saya..selamanya...KHAIRUL NAZMI BIN MD HARIS...hnya dia wak..xde sape2 lg...mungkin buka  dia yng pertama tapi saya janjikan dia yg terakhir dalam HATI sy..CINTA sy...SYG sy...insyallah...aminn~~

No comments:

Post a Comment