21 October 2011

semAkin ramai yang MENguNjungI belOG deKNA..


alhamdulillah..masih lagi sempat tangan ini menitipkan layang2 kata dalam belog yang penuh bermakna ini..semakin ramai yang sudah berkunjung ke BELOG DEKNA..terima kasih ya teman..penulisan bagi saya adalah satu luahan rasa yang dapat kita kongsikan bahawa  apa yang ada sebenarnya dalam hati ini..molek bahasa molek peribadi..saya memang sangat meminati penulisan sejak seawal usia kanak2 lagi..mungkin hobi dan juga mungkin sekadar luahan rasa yang mana hanya kita yang rasai manakala teman sekeliling hnya melihat dengan mata kasar namun pada hakikatnya coretan rasa ini mampu membuatkan jiwa menjadi tenang dan segala2nya menjadi lega apabila dapat dikongsikan bersama...namun harus diingat bukan semua perkara boleh dikongsi bersama ya teman..:) untuk entri kali ini x banyak yang ingin saya luahkan..hanya ingin menyampaikan salam rindu buat insan yg saya sayangi nun jauh di bangi..dia yang mintak saya update belog ini untuk malam ini..he is my everthing..sush digambarkan dgn kata2..dia sangat2 penyayang & he is nice one that i meet..hopefully our relationship LAST till end of our life..Khairul nazmi haris only u my dear..i love ur smile ur loving & everthing u do for me..thanx a lotzzzzz:D

No comments:

Post a Comment