25 January 2012

MoGa aku dipanDang sempurna tok Menjadi bidadari hidupnya...:)

Berat rasanya hati untuk menulis entri kali ini..bukan saja sekadar luahan kata namun ianya bermain dengan emosi yang sungguh mendalam..sempurnakah aku pada pandangan family nya.. jawapan nya terletak pada mereka.. cukuplah yang aku katakan di sini dia terlalu sempurna di mata family ku.. mak,ayah,akak dan abang2 ku menerima kehadirannya dengan begitu bermakna dalam keluarga kami.. tidak mampu lagi aku ungkapkan betapa berharganya dia dalam family kami.. ayah dan mak suka dan restu akan hubungan kami namun aku tidak tahu apakah reaksi di pihak keluarganya.. apa yang aku perlu lakukan adalah untuk terus bersabar menghadapi segala yang bakal terjadi dalam perhubungan kami.. tiaDa apa yang aku inginkan melainkan dia bahagia dan mampu hidup dengan kasih sayang daripada insan2 yang dia sayangi.. mungkin buat masa ni keluarga dia masih belum dapat menerima diriku sepenuhnya.. dan mungkin juga belum tiba masanya hati mereka terbuka untuk menerima kehadiran aku..cukuplah bagi mereka yang kami hanyalah kawan.. that's all.. aku kuatkan diri dan tabahkan hati untuk menerima semua ini.. mungkin akan akan ada sinar buatku apabila tiba masanya nanti.. moga kau bantuku ya allah~~ hanya padamu...~~

No comments:

Post a Comment