18 January 2012

Majlis tahlil & doa kesYukuran....:)












Alhamdulillah ni ada lagi satu story nak kongsi dekat belog tercinta aku ni..jumaat malam sabtu yang lepas rumah aku wat kenduri kecik2 jek..tapi kecik2 pon ayah siap pasang balai & siap ade pelayan malam tu..ayah2.. sume nak perfect.. thnx a lotzz DAD.. malam tu ayah jemput jiran2 taman, orang masjid dengan sedara mara belah ayah dengan mak.. walaupun terburu-buru tapi selamat juga majlis tahlil dan doa kesyukuran malam tu..malam tu aku siap dengar ayah bagi ucapan lepas siap bacaan tahlil... and the most thing malam tu ayah bagi tau kat orang taman yang abang akan ditugaskan di sarawak..jauh la abg aku yang tercinta ni..nun jauh tercampak di miri sarawak tu haa..mesti kami akan merindui abg selalu..even aku sedih sebab abang mat dah jauh pasni aku tetap doakan yang terbaik wat dia kat sana..take care ye abg.. wat sume yang datang majlis malam tu ribuan terima kasih kami sekeluarga ucapkan..maaf jika ada yang terkurang malam tu.. ni ade serba sedikit pic yang sempat aku snap malam tu.. hope u olls enjoy..:))

2 comments:

  1. ayah adik tu kn d katering..dr kecik2 jadik besa la...kalo kawen tatau la cmne kn..heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalo kawen mau pengsan tgk balainye kak..haha.. insyaallah nantikan la ye...luv u kaka:) yhnx sbb sudi bce story adik yg nth pape jek ni..:)

      Delete