27 February 2012

New baby Gurlzz:)











Salam olls..sorila lambat nak update story kat belog aku ni..actually banyak benda yang aku nak kongsikan kat semua teman persinggahan belog aku.. ok la aku start dulu dengan kehadiran baby gurl baru dalam family kami.. alhamdulillah akak aku selamat melahirkan baby gurlz seberat 2.7kg tanggal 14 februari aritu.... aku paling hepi & excited sebab aku nak sangat anak buah perempuan..asik lelaki jek kan..hehe.. baby gurl tu diberi nama NUR SYAZA DHANIYAH.. pandai akk ngn abg ipar aku letak nama...hehe.. maksud nama dye ialah cahaya keharuman.. syukur ya allah.. fmily pon dah semakin bertambah.. hehe.. so kat bawah ni aku ade upload sikit pic2 dye.. aku suka pnggil dye dania jek sbb simple.. ala2 awan dania tu..hehe:)

No comments:

Post a Comment